Isnin, 30 April 2012

SEMINAR TARIKAN EMAS & PERAK



Bersempena dengan PESTA KONVO UTM ke-48, Team GSR Johor dengan inisiatif ini membawakan kepada anda progrom pendidikan ilmu emas dan perak seperti butiran yang berikut:-   SEMINAR TARIKAN EMAS PERAK "Generasi Kini Kilauan Masa Hadapan" (STEP'12)

TEMPAT: RUMAH ALUMNI, UTM, SKUDAI
TARIKH: 6 MEI 2012
MASA: 10 PAGI - 3 PETANG
PERASMIAN PROGRAM: YANG BERBAHAGIA PROF DR. ZUHAIMY BIN ISMAIL

PENDAFTARAN PERCUMA!!! MAKANAN TENGAHARI DISEDIAKAN HANDSOUT DIBERI PERCUMA CABUTAN BERTUAH!!!   SEMUANYA ADALAH PERCUMA!

Pengisian Program: Seminar Semaian Ilmu Emas & Perak
Kupasan Peluang Kerjaya
Demonstrasi Penulenan Emas
Testimoni Ahli GSR
Pameran Produk Emas & Perak
Tayangan Video Dan banyak lagi..!!

Apa tunggu lagi?! Pendaftaran dibuka sekarang! Apa anda perlu buat? Hubungi saya segera dan tinggalkan komen anda dibawah dan berikan butiran diri anda seperti Nama, IC. No. kepada saya.

Jangan tunggu lagi! Tempat terhad hanya untuk 100 orang sahaja! Semuanya percuma untuk anda!

2 ulasan:

  1. saya berminat..
    NORHANIM A.S emel, m-nhanim@utm.my

    BalasPadam
  2. Saya dah emel details kepada puan. Pls check. TQ ;) Saya dah daftarkan nama puan kepada urusetia di sana ;)

    BalasPadam