Jumaat, 21 September 2012

NILAI EMAS SENTIASA MENINGKAT DALAM JANGKA MASA PANJANG


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Nak berkongsi cerita saya dengan anda semua. Sebelum ni, untuk menyimpan saya hanya guna ASB dan simpan di dalam bank. Tp sejak GSR ada menawarkan Gold Bar 1 gram ni, saya dah mula menyimpan 1 gram Gold Bar setiap bulan. Kenapa saya simpan EMAS ni?

Jawapan UTAMA saya adalah kerana NILAI EMAS sentiasa meningkat. Sebagai contoh, Gold Bar GSR 1 gram ni masa mula2 dikeluarkan dulu hanyalah berharga RM198. Dan kini pada hari ini, NILAINYA sudah menjadi RM210. Peningkatan sebanyak RM12 atau 6%. Tu baru 4 bulan. Kalo setahun?

Saya sarankan anda semua untuk memulakan SIMPANAN EMAS sekarang. X kisah nak mula dgn 1 gram/ 2gram/ 10 gram sebulan sebab yg pasti adalah NILAI EMAS ini akan sentiasa meningkat dalam jangka masa panjang. Jom saya sedia membantu anda utk mulakan SIMPANAN EMAS.

Sila tinggalkan komen anda atau terus hubungi saya di 012-331 2201 (Jufri)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan